Isteri kena jaga makan minum suami yer


sekadar hiasan..

Jagala makan dan minum suami.

Banyak kisah aku baca baru ni isteri kena pukul sebab tak masak malah ada yang sampai diambil nyawa suami sendiri. Memang kasihan aku baca kisah kisah sebegini.

Disini aku ingin berkongsi pendapat aku. Orang lelaki kalau lapar memang boleh hilang pertimbangan.Sebab tu mak mak dulu selalu pesan kena pandai jaga makan suami. Aku ada juga terbaca komen komen orang pompuan kalau lapar kenapa tak masak maggi dulu. Masalahnya bukan semua lelaki macam suami kamu ada yang lapar dia nak makan nasi sahaja.

Jadi nasihat aku kalau boleh sebelum buat keja rumah masak la dulu. Sebelum jadi benda yang bukan bukan. Mungkin geng pompuan akan rasa tersinggung baca penulisan aku ini. Mungkin kata kami bukan hamba la apa la.Tidak suami.. tak anggap kamu hamba pun malah akan gembira dan stabil emosinya sekiranya perut nya dijaga. Bila tiada makanan sebab isteri sibuk buat keja lain atau malas memasak memang suami benggang .Hati dia mungkin dibisik syaitan buat apa aku kawin kalau semuanya aku kena buat sendiri? Ada isteri pun menyusahkan ja,asyik tidur ja...tiba tiba hulur maggi suruh suami masak memang dia akan mengamuk (bukanlah semua).Setiap suami amat suka makan masakan isterinya..kadang tu member ajak singgah kedai dia cuma minum ja sebab ingatkan nak makan dirumah.Tup tup balik isteri tak masak..memang boleh mengamuk la .
Demikian kata kata abang Grab kepada aku..huhu

Jaga makan suami yer...

Okla aku harap mesej aku diterina secara elok...sekian...

Ulasan