YSL Libre.. perfume terbaik buat wanita

Yves Saint Lauren a.k.a YSL nama besar yang tak perlu diperkenalkan lagi.. Tak kisah la pernah beli atau tidak dari jenama ini. Rata-rata pasti pernah dengar jenama YSL ini.

OK jom review perfume YSL Libre edp ini. Bagi aku bau dia memang sangat best, cuma aku lelaki jadi aku belikan jela buat wife. Notes seperti dibawah :


Kalau bau direct pun aku secara jujur tak tahu bau notes apa yang aku bau.. Nasib baik ada fragantica baru la aku tau. Memang unik.. Ada yang kata macam bau coca cola campur rose yang lembut sedikit.. Hmm aku setuju jugak part ni.


Overall aku rasa, inilah bau perfume paling sedap buat wanita yang pernah aku bau.. Memang lineup perfume YSL tak pernah mengecewakan.. Performance padu, bau sedap dihidu..


Apa pulak pendapat anda?


#ysl #perfume #sotd #sotn 

Ulasan