Cara Dapatkan Subscriber untuk Youtube

youtube,subscribe,subscriber
image source :google.com



Cara dapatkan Subscribe YouTube. Sebenarnya takda cara specific pun. Kalau Syarikat Muzik memang senang nak dapatkan subscriber sebab memang ramai yang suka dengar muzik.

Kalau buat video video kontroversi pun memang ramai yang akan subscribe sebab memang manusia ni ramai yang busy body.

Video berkualiti tinggi memang ada yang akan subscribe tapi biasanya video untuk review produk, Jalan jalan ke OK la memang orang suka juga la Biasanya geng geng Mat Salleh banyak la buat video jalan jalan ni.. dan ramai yang akan subscribe sebab suka tengok mat salleh. Kalau kita yang buat jarang nak berjaya.. Entahla.. Aku pernah cuba buat sambil pegang tripod dan respon masyarakat bila tengok ialah mereka pandang dengan pandangan yang menjengkel kan aku balik. Entahla mungkin diaorang kata dalam hati konon mat salleh la tu. Kalau mat salleh tak pula.. siap lambai lambai.. senyum balik dengan mat salleh tu.. Rasis je kan :).

Yang penting kawan kawan kena subscribe dulu.. Tu pun ada yang buat buat tak acuh je bila kita minta tolong ni. Minta maaf sebab tiada tips yang dapat aku ajar. Aku baca yang orang tulis pun susah ja nak dapatkan subscriber.. takkan nak buat video video merapu pulak.

Okla saja je ajak borak borak ni. Aku baru take over sebagai pemilik penuh channel dibawah ini.

Minta tolong subscribe ye.. Kalau tak korang siapa lagi yang aku boleh mintak tolong.. Video buat banyak pun subscriber sikit je... OK link dibawah tu.. Subscribe dulu.. Nanti bila free layan la video dalam tu yer..

Klik gambar pun boleh 


weschairs,superchairs channel,buka minda,itik malaysia,malaysian duck
credit image : daily express



Subscribe link --.> https://www.youtube.com/channel/UCZn3pu23jf5cFYMCypRzlig?sub_confirmation=1

Channel >>> https://www.youtube.com/watch?v=XnXZhadW91M

Ulasan

Catat Ulasan