Pusat Rawatan Islam Al-Mustaqim - biadap


Pusat Rawatan Islam Al-Mustaqim

Pusat Rawatan Islam Al-Mustaqim..pernah dengar? TAK PERNAH? OOO ok sama la juga dengan aku. Lokasi pusat rawatan ini letaknya di Lunas, Kedah. Femes tak femes aku tak tahu la pulak. Bagaimana pun ada sedikit perkara yang aku nak hebahkan.
Dalam minggu lepas aku telah diminta menelifon untuk bertanya samada pada hari tersebut pusat rawatan ini buka atau tidak. Maka aku pun start buat phone call.. Berikut ialah butir perbualan tersebut :

Aku - Assalamualaikum..
Pusat rawatan – hmm..
Aku – Boleh saya tahu tengah bercakap dengan siapa?
Pusat rawatan – Heii..hang talipon aku hang tanya aku pulak cakap dengan sapa? (loghat kedah). Awat hang gila ka apa ni??
Aku – ha..err.Ustaz hari ni bukak tak?
Pusat rawatan – bukak ..bukak ..bukak apa? Bukak seluaq ka? Aku tak dak masa nak layan orang gila macam hang..dah ..dah…(Off handphone)
-tamat-

Wah hebat betul! Memang buat aku naik hangin balik!!  Hebat sangat ka orangtua ni? Maka aku pun mula merayau dalam facebook dan google. Dengan murah hati aku meninggalkan komen pada setiap laman yang aku jumpa. Promosi percuma dari aku termasuk apa yang tengah aku buat sekarang.
Rupanya banyak blog juga orangtua ni buat. Menurut siasatan edisi siasat aku blog-blog ini dibina oleh anak beliau yang masih bersekolah ketika itu..ketika ini aku tak amik tau anaknya dah habis sekolah atau tidak. Kreatif anaknya membantu buat promosi pusat rawatan ayahnya.

Dibawah ialah komen salah seorang yang pernah terkena layanan istimewa dari beliau :

pusat,rawatan,islam,al-mustaqim,lunas,kulim,kedah,pusat perubatan islam,ustaz fadzly


Korang nilailah sendiri dari perbualan aku dan juga screenshot diatas. Dimana adab beliau sebagai seorang ustaz? (Ustaz fake rasanya nih). Tak boleh ka cakap elok-elok? Sombong entah apa-apa. Dari apa yang aku siasat aku yakin beliau bertuhankan duit. Ikhlas atau tidak beliau mengubati pesakit, itu aku tak tau..biarlah tuhan yang tentukan. Tetapi perbuatan beliau yang biadap itu wajar buat aku memberi sedikit publisiti dan meletakkan artikel aku dalam google supaya mereka yang memcari perkhidmatan beliau berfikir masak-masak. Nak juga berjumpa ..terpulang..anda telah dinasihatkan.

Sekian terima kasih
J

#pusatrawatanislamalmustaqim
#xsupportpusatrawatanmcmni

#biadap

Ulasan

  1. Saya pun pernah kena tahun 2012 dulu...bayangkan kita call tanya elok² dia boleh kata..."kalo nak try tak payah mai lah" terus letak phone. Tak layak dipanggil ustaz kalau mcmtu?

    BalasPadam
  2. Saya pun pernah kena tahun 2012 dulu...bayangkan kita call tanya elok² dia boleh kata..."kalo nak try tak payah mai lah" terus letak phone. Tak layak dipanggil ustaz kalau mcmtu?

    BalasPadam
  3. Tula pasal.. Ni pun kira ok x letak gambar..

    BalasPadam
  4. Saya dari perlis mai sini berubat ok jaa .. Alahmdullilah seluruh keluarga saya sihat belaka.. mcm mana kamu boleh kata biadap atau kamu yang biadap ?

    BalasPadam
  5. Bro weschairs ni ckp betul x kena x palah.. Gua pun pernah kena camni.. Geram dan sedih bila diperlakukan cam sampah

    BalasPadam
  6. Saya bru ja pegi td.. Abah tanya dia nak tnya pasal brg2 y perlu dibawa..dia jawab " kalau nak tnya byk xpayah mai sini..sini bkn tmpat tnya" kitaorg trus mintak diri sbb agak terasa..pastu dia ckp "pi la balik, saya xsruh mai pun aih" ..ostadddd2

    BalasPadam
  7. Saya bru ja pegi td.. Abah tanya dia nak tnya pasal brg2 y perlu dibawa..dia jawab " kalau nak tnya byk xpayah mai sini..sini bkn tmpat tnya" kitaorg trus mintak diri sbb agak terasa..pastu dia ckp "pi la balik, saya xsruh mai pun aih" ..ostadddd2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harap yg unknown dari Perlis tu baca...

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  8. Salam semua,sy kenal ustaz nie dah lama.mengubat org sakit sejak tahun 1994 lg.tidak pernah customer complain.rawatannya..di rumah.bkn dilot kedai.sentiasa buka pagi smpai malam.tp jgn kecik hati.sikapnya..memang garang.anak2 dia takut nak blik ummah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mulut klo dah tajam sapa yg tak kecik hati. btol ke pengamal ajaran islam mcmni. biasanya pns baran ni sifat iblis.

      Padam
  9. Balasan
    1. Option ja.. Suka hati la nk pi ka tak.. Saya memang x akan pergi situ..

      Padam
    2. RM500 tu, macam ambil kesempatan ja

      Padam
    3. Assalamualaikum
      Utk makluman smua hj.fadzil telah lama meninggal dunia.kpd mereka yg kecil hati @kekasaran bhsa hrp dimaafkn.pusat rwtan al mustaqim telah dittup.jika kpd sesiapa yg ingin mendptkn khimat utk rwtan spt gangguan mkhluk halus,buang saka,santau,berurut bleh dtg kesitu tetapi bkn ats name rwtan al-mustaqim.ank sulong beliau yg akn bantu tuan2 yg perlukn perkhimatan .mengenai bayaran & kos rwtan boleh dibw berbincang.bg rwtan utk wanita jg disediakn.Bonda zu akn membantu.insyallah sakit itu dr Allah..kami hnya hamba yg kecil membantu yg termampu.

      Padam

Catat Ulasan