Halaman

Translate

Jumaat, 3 Julai 2015

Makanan favorite bulan puasa

Ramadhan, ikan, bakar, Buka minda
Pari bakar
Ketam, perak, sedap
Ketam masak pedas
Teh hijau, teh, hijau, Ramadhan
Teh hijau
Salam buat pembaca.. Camner puasa?  Ok tak?  Bila tiba puasa dah tentu banyak makanan yang tetiba korang terliur nak makan, betul tak?

Samolah dengan aku pun.. Dari perhatian aku ada beberapa makanan yang sangat popular bulan puasa ni.

Kalau ikut pemerhatian aku., dibawah aku senaraikan makanan favorite bulan puasa.

1 murtabak
2 ikan bakar
3 Nasi kerabu
4 ayam golek
5 bubur lambuk
6 gulai daging batang pisang
7 taufu fa
8 popia
9 ayam percik
10 kuih muih

Kalau air dah tentula air tebu jatuh ranking No1..


Ikutkan agak terlambat sikit kan maklumlah dah berapa hari dah kita berpuasa.. Tapi tak kisah lah janji ada juga entri untuk bulan ini..

Apa pulak makanan yang jadi favorite korang di bulan puasa ini?

Selamat berpuasa...

Sembang kosong

4 ulasan: