Halaman

Translate

Rabu, 25 Jun 2014

Ramadhan ooh ramadhan..2014

Ramadan comes again

ramdhan,ramadhan,ramadhan_datang_lagi,indahnya_ramadhan
imej credit :iluvislam.com


Yeaaah!! Ramadhan datang lagi..memang aku seronok sangat bila tiba ramadhan.Tiap-tiap tahun aku menunggu. Walaupun tiap-tiap tahun aku bekerja tetapi aku akan mengambil cuti kali ini; doakanlah aku berjaya.

Aku bukanlah menjaga sempadan negara tetapi seorang kuli yang rajin dan setia kepada majikannya(?).Sad but true..

Marila sama-sama memperbaiki diri, rapatkan silaturrahim jika ada yang renggang disana-sini.Buat pembaca yang singgah terima kasih aku ucapkan kerana sudi meluangkan masa disini.Tak berapa hari jer lagi..

Dikesempatan ini aku ucapkan:

"Selamat Berpuasa"


15 ulasan:

  1. beberapa hari je lagi kan...selamat berpuasa juga :)

    BalasPadam
  2. Semoga berjaya dan selamat berpuasa. :)

    BalasPadam
  3. Ramadhan bulan keberkatan.
    Selamat berpuasa

    BalasPadam
  4. Selamat berpuasa di bulan Ramadhan, semoga amalan kita bertambah baik lagi :)

    BalasPadam
  5. slmt berpuasa dan dpt cuti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasanya dpt dah apply sebelum puasa lagi...apa pun terima Kasih dan selamat berpuasa juga

      Padam
  6. Lama x cuti.entah2 samapi raya.hehe Happy Ramadhan:)

    BalasPadam
  7. Lama x cuti.entah2 samapi raya.hehe Happy Ramadhan:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dapat cuti pun dah syukur..Terima Kasih..

      Padam
  8. selamat berpuasa bro dan semua. bro ambik cuti sebulan yer...

    BalasPadam