Halaman

Translate

Sabtu, 8 Oktober 2016

Berterus teranglah sebelum kamu bernikah

Berterus teranglah sebelum nikah

kahwin,cerai,talak satu,talak tiga
credit image : google.com


Kisah ini berlaku sehari sebelum hari akad-nikah

Sayang..sebelum kita nikah biarlah abang berterus terang..
”Kenapa bang”

Lihat gambar ni..

“Siapa wanita ni bang?”

Wanita ni sebenarnya..isteri abang.Bila kita nikah esok, sayang akan jadi isteri kedua abang. Sayang marah tak?

“Abang demi cinta sayang turutkan. Andai itu lah jodoh sayang, sayang terima seaadanya.”

Sungguh murni kata-kata sayang, terharu abang mendengarnya.

“Tapi bang, sayang pun nak tunjuk gambar jugak”

Eh ..gambar siapa pulak ni? Siapa lelaki ni?

“Abang tekalah..sayang pun macam abang jugak”
Apa?? Ni bekas suami sayang ker?

“Taklah kan sayang tak kahwin lagi..”

Habis tu gambar boyfren lama awak ker?

“Hihihi takla..sayang cinta abang sorang je tau dalam dunia ni”
Habis tu gambar sapa pulak ni?
“Tula gambar sayang sebelum operate!”

:P

“Abang…..abanggg..alaaah pengsan pulak dia!!”

JJJJ